در چشـمِ تـو من تـرانه بـاران دارم (غزل)
فانوس ادب
وبلاگ ادبي سینا صارمی

 در چشـمِ تـو من تـرانه بـاران دارم

بـا رفتـن تـو دو چشـمِ گریـان دارم

 بغضـم بشکسـت و پنجـره بــاز نشد

انگشـت بـه لب، جفـا زِیــاران دارم

 آن روز که جـام عشـقِ تـو نوشیـدم

خـوشحـال کـه من نگـارِ جانان دارم

 از تلخـیِ شـب و نــور مــاه فهمیدم

مــن دربــدری زیــاد و تـاوان دارم

 اشکم بچکید و کس صدایم نشنید

سیلاب شد و اشک به دامـان دارم

 ای دوست بیـا که مـدتـی از گـلِ تو

در سینه ی تنگ، تازه مهمـان دارم

 آن لعــلِ لبت دوبیتــی جــانـم شـد

وز نـام تـو مـن غـزل فـراوان دارم

 با آمدنت دو چشـمِ مـن روشن شد

 

                                       من شاعرم و دلی غـزل خوان دارم           

 مسکین همه جا نام تو را مـی جوید

از لطف شما،من سر و سامـان دارم

سینا صارمی (مسکین باخرزی)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:, :: 8:12 قبل از ظهر :: نويسنده : سینا صارمی

درباره وبلاگ

به وبلاگ فانوس ادب خوش آمدید سلام دوستان شماره تماس من 09153184428 سپاسگزارم سینا صارمی
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان  فانوس ادب (وبلاگ ادبی  سینا صارمی) لینک نمایید.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 170
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 173
بازدید ماه : 712
بازدید کل : 413764
تعداد مطالب : 387
تعداد نظرات : 193
تعداد آنلاین : 2



............ .............
......... ... .......